Klacht POSTNL: Pakketje vast op schiphol

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 373887
Gebruiker
Chil-i-dog
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er ligt een pakketje op schiphol vanuit USPS en deze is al 3 weken op schiphol. Sinds 3 juni zit hij daar. tracking: UM639008094US

Kan iemand ervoor zorgen dat hij naar mij komt want USPS wijst naar jullie omdat het op Nederlands grondgebied is. Het bedrijf waarbij dit bestelt is geeft aan ook bij jullie te zijn. Dus hierbij ben ik bij jullie en verwacht ik ook een zoektocht naar dit pakket.

De oplossing

Zo snel mogelijk vinden en naar me toe sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de status van uw pakket vanuit het buitenland. Deze is al enige tijd in Nederland aangekomen en u zou graag de zending willen ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb de status van uw pakket bekeken en ik heb niet zo’n leuk nieuws. Volgens mijn informatie lag de zending enige tijd op de afhaallocatie en is vanuit daar na een afhaaltermijn van 14 dagen retour gestuurd. Ik kan dit proces niet meer tegenhouden. Ik moet u daarom opnieuw verwijzen naar de afzender. Wellicht kunnen zij u alvast een nieuwe zending toesturen of hebben ze een andere oplossing. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chil-i-dog
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks hij was al retour gestuurd
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen