Opgelost door POSTNL: pakketje vermist ??

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 383151
Gebruiker
leo & toos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakketje vermist ?????
pakketje besteld bij Bol.com wat geleverd werdt op donderdag 8 augustus in de middag.
helle middag thuis in afwachting van pakketje.
Plotseling een mail dat pakketje bij de buren is afgegeven die weliswaar niet thuis waren.
Tevens geen bericht in brievenbus.
En nu weet niemand waar het pakketje is en volgens Bol.com moet je dan minimaal 4 dagen wachten of het toch boven water komt.
Zeer vreemde manier van het uitvoeren van een kerntaak van dit bedrijf.
Het probleem ligt nu op het boordje van die, die er het minste mee te maken heeft, de klant.
Bol.com heeft een nieuw artikel opgestuurd waardoor deze het proberen op te lossen voor een firma die hun taak niet correct uitvoert.
Track & Trace nummer
3STUNM054451668

De oplossing

hun kerntaken naar behoren uitvoeren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    In het onderzoek dat Bol.com heeft opgestart, zie ik dat de bezorger uw pakket per ongeluk in een andere straat heeft bezorgd. De bezorger haalt het pakket vandaag weer op, en zal het pakket juist bij u bezorgen. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
leo & toos
Datum
Uiteindelijke oplossing DE BEZORGEN LEVERT HET PAKKET IN EEN HEEL ANDER DEEL VAN DE WIJK, EN NIEMAND VALT DIT OP, MISSCHIEN EEN FATSOENLIJKE ROUTE PLANNER VOOR DIE MENSEN. BIJ EEN PROFESSIONELE DIENSTVERLENER HOORT ZO IETS NIET TE GEBEUREN, WAARSCHIJNLIJK HEEFT DE BEZORGER OOK GEEN BINDING MET HET BEDRIJF EN IS DE GEMIDDELDE INTERESSE OM ER VOOR DE KLANT TE ZIJN OOK ERG LAAG. HET ADVIES VAN MIJN KANT IS DAN OOK NAAR BOL.COM OM EEN ANDERE BEZORGER TE NEMEN.
Status
opgelost
Beoordeling
sad