Klacht POSTNL: pakketje via USPS is zoek in amsterdam

Klachtnummer
# 194566
Gebruiker
jasper
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakketje met tracknr LH002697743US staat al sinds 26 oktober als aangekomen in Amsterdam. PostNL kan hem niet vinden. USPS geeft aan dat PostNL de bezorgdienst in Nederland is, en zodra het pakketje op nederlandse bodem is zij geen verdure info krijgen. USPS zegt dat zij niks kunnen betekenen voor mij. Ik zou graag willen dat PostNL onderzoek doet naar de status van mijn pakketje.

De oplossing

Dat PostNL onderzoek doet naar de status van het pakket

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Menges,

    Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik begrijp dat u graag wilt weten wanneer u uw zending uit de Verenigde Staten kunt ontvangen. Graag geef ik u een toelichting.

    Als de zending is aangekomen in Amsterdam, betekent die niet dat het pakket ook fysiek bij ons binnen is gekomen. Aan de hand van de door u meegestuurde track&trace code heb ik gecontroleerd of de zending inmiddels bij ons bekend is. Dit is niet het geval. Het is niet mogelijk om een onderzoek op te starten naar een zending die wij niet hebben. Als het te lang duurt kan de afzender volgens internationale afspraken een onderzoek laten instellen vanuit het land van verzending, via de verzendende postorganisatie. Ik adviseer u dan ook om hierover contact op te nemen met de afzender voor een verdere oplossing.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen