Klacht POSTNL: Pakketje voor de voordeur neergelegd (in een plas)

Tinke

Toen ik thuis kwam trof ik mijn pakket aan op een natte plek voor mijn voordeur.
Ik kan mij niet voorstellen dat dat de bedoeling is.
Iedereen had het mee kunnen nemen,

Geen idee dat mogen jullie zelf verzinnen.
Jullie hebben geluk dat alles er nog was en niet beschadigd.
Want de onderste doos was helemaal vol gelopen met vocht

Ik snap inderdaad dat u niet blij bent met hoe dit af is geleverd. Dit is ook zeker niet de bedoeling. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres

Bedankt voor de aanvullende informatie. Nogmaals mijn excuses voor het feit dat de chauffeur dit pakket onbeheerd heeft achtergelaten. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

Ik heb hierover een klacht aangemaakt. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar dit zal worden opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betreffende chauffeur om de bezorging zo snel mogelijk te verbeteren en herhaling van dergelijk gedrag te voorkomen.