Klacht POSTNL: Pakketje voor de voordeur neergelegd (in een plas)

Klachtnummer
# 422467
Gebruiker
Tinke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Toen ik thuis kwam trof ik mijn pakket aan op een natte plek voor mijn voordeur.
Ik kan mij niet voorstellen dat dat de bedoeling is.
Iedereen had het mee kunnen nemen,

De oplossing

Geen idee dat mogen jullie zelf verzinnen.
Jullie hebben geluk dat alles er nog was en niet beschadigd.
Want de onderste doos was helemaal vol gelopen met vocht

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u niet blij bent met hoe dit af is geleverd. Dit is ook zeker niet de bedoeling. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Nogmaals mijn excuses voor het feit dat de chauffeur dit pakket onbeheerd heeft achtergelaten. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling.

    Ik heb hierover een klacht aangemaakt. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar dit zal worden opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die gaat dit bespreken met de betreffende chauffeur om de bezorging zo snel mogelijk te verbeteren en herhaling van dergelijk gedrag te voorkomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen