Opgelost door POSTNL: Pakketje voor Engeland spoorloos

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 441345
Gebruiker
Liverpool4mei
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op 28 april een pakketje aangeleverd voor Liverpool, Engeland. In track&trace staat het voor ontvangen op 28 april, maar ook op 1 mei !?!?
Daarna is het gesorteerd op 1 mei. Verder ontbreekt elk spoor. Het is zelfs nog niet eens in Engeland aangekomen. Dit is geheel tegen mijn goede ervaringen met PostNl !
Wat is er aan de hand ?
Barcode 3SKABA9498355

Gewenste oplossing

Het pakketje opsporen en bezorgen
Geboden oplossing
Het pakje is 2 dagen later dus met enige vertraging alsnog bezorgd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw verzonden pakketje naar de UK. U zou graag willen weten wanneer het bezorgd wordt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb de scans bekeken en zie dat de zending alsnog op 6 mei is aangeboden. Mede door de Corona, zijn er momenteel wat vertragingen ontstaan. Maar gelukkig is het alsnog bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen