Klacht POSTNL: Pakketje wat nooit is bezorgd

Spiridoula

Bezorging van een pakketje wat verkeerd is gegaan. Na 2 dagen contact gehad zou alsnog bezorgd worden. Degene waar besteld is ook ingeschakeld. 2 weken later nog steeds niks na meerdere malen contact. Het pakketje zou in een andere straat bezorgd zijn, daar opgehaald worden en alsnog bezorgd worden. Nu ongeveer 3 weken later nog steeds niks. Weer contact gehad volgens het systeem van postNL moet het pakketje bezorgd zijn, maar nog geen spoor ervan. Schijnbaar weer verkeerd bezorgd maar waar? Medewerker aan de telefoon hing zomaar op toen ik vragen ging stellen die hij blijkbaar moeilijk vond en niet kon beantwoorden.

Pakketje opsporen en op goede adres bezorgen, anders wil ik de kosten van het pakketje vergoed door postNL

Geachte heer, mevrouw Van Beek,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht maar dat deze na 3 weken van onderzoeken nog steeds niet bij u is bezorgd.

Ik heb voor u gekeken naar het onderzoek en ik zie dat het nog in volle gang is. De bezorger is bezig met het opsporen van de zending. Ik zie dat de bezorger bij u aan de deur is geweest en zijn telefoonnummer bij u heeft achtergelaten. Ik hoop dat het snel opgelost zal zijn en dat u uw zending in uw bezit heeft.

Jurgen
    PostNL

Spiridoula
    Er is helemaal geen bezorger aan de deur geweest en ik heb ook zeker geen telefoonnummer van iemand. Als ik met de klantenservice bel krijg ik te horen dat zij geen contact hebben met de bezorgers zelf. Bijzonder als je bedenkt dat dit 1 bedrijf is, en zij samen moeten proberen een vermist pakketje op te sporen. Hoe communiceren ze bij postNL dan?
    Verder vind ik het frappant dat nu gezegd wordt dat ze nog op zoek zijn naar het pakketje, terwijl tegen degene waarbij ik de bestelling heb gedaan, tot 2 of 3 keer toe is beloofd dat het pakketje diezelfde dag nog bezorgd zou worden. Hoe dan ook het zou prettig zijn als het pakketje weer boven water zou komen en er in de toekomst in dit soort gevallen geen beloftes worden gedaan die niet kunnen worden nagekomen.
    Met vriendelijke groet