Klacht POSTNL: Pakketje weer niet bezorgd

Klachtnummer
# 333019
Gebruiker
Efrina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet bezorgd. Op 15-11 aangeboden POSTNL: https://jouw.postnl.nl/?D=NL&T=C#!/track-en-trace/3SKABA655816969/NL/1544MH. Nog steeds niet geleverd

De oplossing

bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Keijzer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw gegevens heb ik in het systeem gekeken en zie dat er inderdaad wat vertraging in de sortering is ontstaan. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat het vandaag alsnog is bezorgd, ik ga ervan uit dat het in de toekomst weer wat sneller gaat.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen