Klacht POSTNL: Pakketje word maar niet geleverd

Stan

Ik heb wat van bol.com besteld en er stond dat het morgen geleverd zou worden. Die morgen is dus al 2 dagen geleden op maandag het is nu woensdag. Ik vroeg mij af waarom hij alweer niet geleverd is vandaag? Het veranderd iedere keer naar vertraging word voor 22.00 bezorgd en dan naar de dag erna. Ik vind het nu wel irritant worden. Hopelijk weten jullie mischien waarom dit kan gebeuren?

Uitleggen hoe dit kan gebeuren

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- de Track & Trace code van het pakket in kwestie.