Klacht POSTNL: Pakketje word maar niet geleverd

Klachtnummer
# 479858
Gebruiker
Stan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb wat van bol.com besteld en er stond dat het morgen geleverd zou worden. Die morgen is dus al 2 dagen geleden op maandag het is nu woensdag. Ik vroeg mij af waarom hij alweer niet geleverd is vandaag? Het veranderd iedere keer naar vertraging word voor 22.00 bezorgd en dan naar de dag erna. Ik vind het nu wel irritant worden. Hopelijk weten jullie mischien waarom dit kan gebeuren?

De oplossing

Uitleggen hoe dit kan gebeuren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de Track & Trace code van het pakket in kwestie.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen