Klacht POSTNL: Pakketje zit vast bij NLAMSMA en heb al geen week meer iets gehoord.

Klachtnummer
# 391089
Gebruiker
Pieter
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 2 september had ik een pakketje gekocht uit China waarvan ik 3 september een Track & Trace code van heb gekregen. Een tijdje verder op 11 september kwam het pakketje aan in Nederland en werd hij gesorteerd. Op 12 september heeft NLAMSMA 2 pogingen gedaan om het pakketje af te leveren om 21:36 en 21:39 (sowieso al wel laat) en ik weet zeker dat ik op dat moment thuis was om het pakketje in ontvangst te nemen. Tot op de dag van vandaag heb ik nog geen mail, telefoontje of een brief gekregen over dat de levering mislukt was en waar ik hem kan ophalen. Vandaag ben ik langs geweest bij de afhaal punt waar normaal een pakketje van mij geleverd zou worden als ik hem gemist had maar daar hadden ze hem ook niet. Omdat ik via de hulp service online niet veel slimmer wordt probeer ik het nu via klachtenkompas mijn pakketje te vinden en te ontvangen.

De oplossing

Het vinden van mijn pakketje en het ergens te kunnen ophalen/ontvangen.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw e-mailadres;
    - de tracking code van het betreffende pakket.
    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Pieter
    Datum
    Hoi,

    Blijkbaar ben ik inderdaad de gegevens vergeten te geven. Mijn emailadres is: tpsnikkers@outlook.com
    En de tracking code is:
    ES1000395332925DH01010001F0A
    Ik hoop dat dit voldoende informatie is om het pakketje te vinden. Als dat niet zo is dan hoor ik dat graag.

    Met vriendelijke groet,
    Pieter
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Helaas werkt de code die u stuurt niet in in het systeem, het kan zijn dat een andere partij deze overneemt of dat het doorgaat als briefpost waardoor deze niet meer is te volgen in het systeem. U kunt het beste contact opnemen met de afzender hierover. Zij kunnen hier tevens een melding van maken bij de postorganisatie die het heeft verzonden, hopelijk weet u dan snel meer.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen