Opgelost door POSTNL: Pakketje zoek!!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 517490
Gebruiker
Pakketloos
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 1 februari melding dat mijn pakketje vertraging heeft opgelopen en binnen 3 werkdagen bezorgt wordt. Ze kon mij aan de telefoon vertellen dat mijn pakketje zoek is geraakt en ik als ontvanger geen onderzoek kan starten. De afzender kan ivm werk hier ook geen tijd voor vrij maken. Ik kon op geen enkel manier bij haar doordringen. Nu heb ik dus geen pakketje door een fout van PostNL en een oplossing was ver te zoeken!!!

Gewenste oplossing

Mijn pakketje vinden!!!!
Geboden oplossing
Achteraf hiermee komen is wel heel makkelijk maar op het moment dat ik vraag hoe het zit met mijn pakketje dan is er 0,0 medewerking.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas is uw pakket door de enorme drukte vertraagd geraakt. We hebben we het pas later kunnen ophalen bij het PostNL-punt waar het is ingeleverd. Inmiddels is in Track & Trace te zien dat het pakket is afgeleverd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen