Opgelost door POSTNL: Pakketje zoek!!

angry Opgelost
Pakketloos

Op 1 februari melding dat mijn pakketje vertraging heeft opgelopen en binnen 3 werkdagen bezorgt wordt. Ze kon mij aan de telefoon vertellen dat mijn pakketje zoek is geraakt en ik als ontvanger geen onderzoek kan starten. De afzender kan ivm werk hier ook geen tijd voor vrij maken. Ik kon op geen enkel manier bij haar doordringen. Nu heb ik dus geen pakketje door een fout van PostNL en een oplossing was ver te zoeken!!!

Mijn pakketje vinden!!!!
Achteraf hiermee komen is wel heel makkelijk maar op het moment dat ik vraag hoe het zit met mijn pakketje dan is er 0,0 medewerking.

Helaas is uw pakket door de enorme drukte vertraagd geraakt. We hebben we het pas later kunnen ophalen bij het PostNL-punt waar het is ingeleverd. Inmiddels is in Track & Trace te zien dat het pakket is afgeleverd.