Klacht POSTNL: pakketje zoek

Beate

24 november een pakje verstuurd van Amstelveen naar Arnemuiden - op 3 december nog steeds niet aangekomen en als ik het via Track & Trace opzoek krijg ik elke dag standard : sorry , wu pakket komt een dag later omdat het erg druk is.
Na over een week geprobeerd de klantenservice te bellen: 60 wachtende voor mij, ,ca 35 minuten later kreeg ik een medewerkster aan de lijn die met me meekeek maar mij toen "helaas"weer terug moest zetten in het keuzemenu zodat ik bij een andere afdeling een klacht kon indienen: weer 47 wachtenden voor mij ! Toen heb ik opgehangen ! Schande Post NL

Ik wil graag dat Post NL mij aangeeft waar het pakketje zich bevind en wanneer het geleverd of retour afzender gestuurd wordt

Geachte heer/mevrouw Van Aarle-Ioserth,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet aan is gekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit de klachteninformatie zie ik dat u een onderzoek heeft laten opstarten. Ik hoop dat u hier snel een antwoord op mag ontvangen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Beate