Klacht POSTNL: Pakketje zoek

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 422493
Gebruiker
Weversl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen vrijdag 31 januari een pakketje ‘verzonden’ met Post NL. Sinds die dag staat er als melding bij Track & Trace: Wegens drukte is uw zending vertraagd. Deze zal binnen 3 werkdagen worden bezorgd. Nog steeds is hij niet bezorgd. App contact gehad met een medewerker, die kon mij niet verder helpen. Gebeld en een half uur in de wacht gestaan. Vervolgens gechat met een medewerker, waarbij de verbinding verbroken werd. De laatste persoon die mij hielp heeft het doorgezet bij het onderzoeksteam. Ik zou gebeld worden, maar nog niks gehoord. Het gaat om een militair pakketje met emotionele waarde.. Ronduit slechte service en zit nog steeds in onzekerheid waar het pakket is.

De oplossing

Ik wil weten waar het pakket is en wanneer het aankomt op plaats van bestemming

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw verzonden pakketje. Deze is nog niet aangekomen en u zou graag willen weten wanneer het wordt afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijne excuses dat het allemaal zo lang duurt. Ik heb het nagekeken en zie dat op 6 februari een onderzoek is gestart. Doorgaans wordt er dan binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de verdere afhandeling van het onderzoek. In dit geval wordt er rond de 13e contact met u opgenomen. Hopelijk is er dan snel meer duidelijkheid. Heeft u vrijdag nog niets vernomen, neem dan weer contact met ons op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Weversl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben niet voldoende geïnformeerd. Moet het 1,5 week duren voordat jullie weten waar het pakketje is. Het is vrijdag gewoon opgehaald en naar het sorteercentrum gebracht. Begin er steeds meer aan te twijfelen of jullie het niet gewoon kwijt zijn. Daarnaast kun je als klant niet ruiken dat je het aangetekend moet versturen om verzekerd te zijn. Dit moet het postkantoor erbij vermelden, dan had ik dat zeker gedaan. Je gaat er gewoon vanuit dat het niet heel moeilijk is een pakketje binnen nederland op de juiste manier te vervoeren..
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen