Opgelost door POSTNL: pakketje zogenaamd gemist.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46842
Gebruiker
EVH
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op zaterdag zou mijn pakket tussen half 4 en half 5 aankomen. Om 3 uur was online al te lezen dat de postbezorger al had geprobeerd het pakket te bezorgen maar dat we niet thuis waren. Wij waren echter de hele dag thuis, juist omdat dit en belangrijk pakket was! Nu moesten we wachten op maandag (vandaag). Online zien we niet hoelaat het pakket komt, maar wel dat het onderweg is. Om 17:00 uur is online te zien dat we zogenaamd weer het pakket hebben gemist. We waren weer de hele dag thuis en er is niet aangebeld! We zijn dus 2 dagen thuis gebleven voor niks. Nu moeten we wachten tot morgen om zelf ons pakket op te halen!!! En willen we bellen met PostNL dan moeten we vervolgens 45 cent per minuut betalen! Voor hun fout! Wat is hier aan de hand? En waarom vinden wij online niet meer info over hoelaat de postbezorger "zogenaamd" voor onze deur stond?

De oplossing

Een welgemeend excuusbrief. En bij het online volgprogramma van een pakket meer informatie. Een gratis telefoonnummer voor zo'n groot bedrijf is in deze tijd ook niet teveel gevraagd!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van Hooren, Ik vind het erg vervelend dat er niet is aangebeld, terwijl u wel thuis was. Mijn excuses hiervoor. Ik zorg dat uw klacht wordt besproken met de betreffende bezorger om herhaling in de toekomst te voorkomen. U ontvangt hier geen verdere reactie op.
    Volgens mijn gegevens heeft u op 13 januari 2014 uw zending afgehaald van de uitreiklocatie.
    In de toekomst kunt u overwegen om onze klantenservice kosteloos te benaderen via één van onze andere kanalen, zoals onze website of via facebook of twitter.
    Met vriendelijke groet, Wietske
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    EVH
    Datum
    Ik hoop dat het volgende keer goed loopt, zonder problemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EVH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy