Klacht POSTNL: Pakketje zonder T&T verstuurd naar een postafhaalpunt in België. Nooit aangekomen.

sad Niet opgelost
KleineKlachtenGroteKlachten

Pakketje vinden en retourneren aan mij.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen in België. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat uw pakket geadresseerd is aan het adres van een postafhaalpunt in België. Het is echter niet mogelijk om een pakket op die manier te versturen met als bedoeling dat de geadresseerde het pakket daar dan af kan halen. De zending zal in dit geval gezien worden als een pakket bestemd voor het afhaalpunt zelf.

Uw zending is verzonden zonder Track & Trace. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om na te gaan hoe het kan dat uw zending niet is aangekomen. Ook het instellen van een onderzoek is tot mijn spijt niet mogelijk, omdat van dergelijke zendingen geen administratie wordt bijgehouden. Uw melding is naar aanleiding van uw telefonische contact met onze Klantenservice op 9 april reeds geregistreerd om de poststroom richting België extra in de gaten te houden en waar mogelijk verbeteringen aan te brengen in het proces.

Omdat het pakket onverzekerd is verzonden is een schadevergoeding uitgesloten volgens onze Algemene Voorwaarden. Het spijt me dat ik in deze situatie verder niets meer voor u kan betekenen.

KleineKlachtenGroteKlachten
Er is een uitgebreide uitleg gekomen over het kwijtraken van het opgestuurde pakketje. Maar uiteindelijk wordt er niks opgelost, noch onderzocht, en wordt de verantwoordelijkheid voor het in het bezit nemen van het pakketje niet genomen.