Klacht POSTNL: Pakketjes die door de brievenbus passen verdwijnen continu.

Dinanda5

Meerdere brievenbuspakketjes zijn zoekgeraakt en nooit op mijn adres aangekomen. Met de brievenbuspost gaat het de laatste tijd beter (ook veel problemen mee gehad), maar nu gaat het continu mis met pakketjes die door de brievenbus passen. Onze postbezorger lijkt niet te begrijpen dat ze door de brievenbus passen en hierdoor verdwijnen ze. Ze worden ook niet op een later moment alsnog bezorgd. Met andere woorden: al veel geld kwijtgeraakt door alle verdwenen pakketjes!

Ik wil dat het bedrijf met de desbetreffende postbezorger in gesprek gaat en ook gaat vragen waar zij met alle pakketjes naar toe gaat. Het kan niet zo zijn dat ze allemaal verdwijnen, dit is té toevallig.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat meerdere brievenbuspakjes niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Volgens Track & Trace is het betreffende pakket op 8 mei 2020 in uw brievenbus afgeleverd. Het spijt me dat dit niet juist is. Omdat we uit ervaring weten dat een pakket in zo’n situatie vaak alsnog aankomt, adviseren we vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) af te wachten. Is het pakket daarna nog niet afgeleverd is dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. De afzender is namelijk onze klant/opdrachtgever en de afzender kan daarom een klacht bij ons melden. Omdat u als geadresseerde een overeenkomst heeft met de afzender over de levering van uw aankoop kan de afzender u van een passende oplossing voorzien. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.