Klacht POSTNL: Pakketjes komen niet aan op afleveradres.

Jessica Dorsman

De afgelopen 2 maanden 3 pakketjes verstuurd waarvan 2 brievenbus en 1 gewoon pakket. Alle drie zijn ze niet aangekomen bij de ontvanger! Hoe dan? Waar blijft het en wat doen jullie ermee! De brievenbus pakketjes waren naar 1 en het zelfde adres, toch raar dat het niet aankomt!

Ik wil antwoord en ik wil dat de pakketjes boven water komen!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u twee brievenbuspakketten en één gewoon pakket heeft verstuurd, maar dat deze niet bezorgd zijn. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Op welke datum heeft u de brievenbuspakketten verstuurd?
    - Naar welk adres heeft u deze verstuurd?
    - Wat is de inhoud van de brievenbuspakketten?
    - Via welke locatie heeft u de brievenbuspakketten verstuurd? Gebruik hiervoor onze locatiewijzer: www.postnl.nl/locatiewijzer.
    - De Track & Trace code van het pakket.