Klacht POSTNL: Pakketjes komen niet aan op afleveradres.

Klachtnummer
# 394511
Gebruiker
Jessica Dorsman
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De afgelopen 2 maanden 3 pakketjes verstuurd waarvan 2 brievenbus en 1 gewoon pakket. Alle drie zijn ze niet aangekomen bij de ontvanger! Hoe dan? Waar blijft het en wat doen jullie ermee! De brievenbus pakketjes waren naar 1 en het zelfde adres, toch raar dat het niet aankomt!

Gewenste oplossing

Ik wil antwoord en ik wil dat de pakketjes boven water komen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u twee brievenbuspakketten en één gewoon pakket heeft verstuurd, maar dat deze niet bezorgd zijn. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Op welke datum heeft u de brievenbuspakketten verstuurd?
    - Naar welk adres heeft u deze verstuurd?
    - Wat is de inhoud van de brievenbuspakketten?
    - Via welke locatie heeft u de brievenbuspakketten verstuurd? Gebruik hiervoor onze locatiewijzer: www.postnl.nl/locatiewijzer.
    - De Track & Trace code van het pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen