Opgelost door POSTNL: Pakketjes komen niet aan

sad Opgelost
Artie73

Pakketjes van Wish komen tegenwoordig niet meer aan, overige post/bestellingen wel. Zowel op mijn naam als op naam van partner. Toeval?

Onderzoek doen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over pakketjes die u moet ontvangen. Zowel de pakketjes voor u als uw man komen niet aan. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat vreemd dat ze niet meer aankomen. Ik kijk graag wat ik in dit geval voor u kan betekenen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Hoe worden deze pakketjes verzonden vanuit de afzender? Met een Track en Trace code of via de reguliere post?
    - Wanneer is het gepost en had u het moeten ontvangen?
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie op ons bericht middels een privébericht. Ik ben blij om te lezen dat het pakketje op 18 januari alsnog bezorgd is. De verwachte bezorgdatum in de app is indicatief. Daarom kan de werkelijke bezorgdatum afwijken.

Artie73