Klacht POSTNL: Pakketjes na twee maanden zoeken nog niet ontvangen, graag binnen een week contact!!!

Ruud

Onderstaand pakket heb ik helaas nog niet ontvangen...
Na diverse malen contact met de leverancier gehad te hebben zijn wij inmiddels tot de conclusie gekomen dat dit pakket nog bij NLAMSC moet liggen, graag ontvang ik dit zo spoedig mogelijk. Uiteraard verwacht ik binnen een week jullie reactie daar ik anders andere stappen zal moeten ondernemen.

2015-05-13 14:50
Hong Kong, HK, Arrival DHL eCommerce Facility

2015-06-16 06:30
NLAMSC, NL, Processed Sort Facility
2015-06-15 09:48
Netherlands, The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: )

Groeten,
R. Voois

nderstaand pakket heb ik helaas nog niet ontvangen...

2015-05-13 14:50
Hong Kong, HK, Arrival DHL eCommerce Facility

2015-06-16 06:30
NLAMSC, NL, Processed Sort Facility
2015-06-15 09:48

Groeten,

Geachte heer Voois,

Wat vervelend dat uw zendingen nog niet zijn ontvangen. Graag ontvang ik hiervoor de track en tracé codes van beide zendingen zodat ik de status kan bekijken en u verder kan informeren.

Ik hoor graag van u.

Irene
    Klantenservice PostNL
    Ruud
    Bij deze de track en trace nummers;
    DHL Global Mail RX614150412DE
    DHL Global Mail RX614150426DE

De zendingen komen uit China en een doosje bevat 1 flesje tattoo inkt, de andere 14 flesjes tattoo inkt.
    Geachte heer Voois,

Ik heb beide zendingen opgezocht in mijn systeem.

Beide zendingen met barcode RX614150412DE en RX614150426DE zijn helaas weer retour afzender gestuurd. De bezorger heeft u bij het bezorgen niet thuis getroffen, waarna deze zendingen naar het postkantoor zijn gegaan. Deze zendingen hebben vanaf 20 mei drie weken op het postkantoor gelegen, daar heeft u het niet opgehaald waarna ze retour afzender zijn gegaan.

Heeft u van deze zendingen ook een briefje in de brievenbus gehad, met de melding dat u het bij het postkantoor af kan halen? Zo niet, dan wil ik daar graag nog een melding van maken zodat de bezorger aangesproken kan worden op zijn fout. Wilt u dat nog even laten weten?

Wat betreft uw zendingen, ik adviseer u contact op te nemen met de afzender om ze opnieuw te laten versturen.

Ik hoor graag van u.

Marijke