Klacht POSTNL: pakketjes niet bezorgd maar zeker wel thuis ook geen kaartje.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 464026
Gebruiker
LL
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ik heb gisteren de hele dag zitten wachten op mijn pakketjes. Niemand is geweest. op Track staat dat ze wel geweest zijn maar heb geen kaartje gekregen. Nu heb ik zelf uit moeten zoeken waar ze zijn . en moet ze 4 km van mijn huis gaan halen. Maar ik woon op 500 meter van een postnl afhaalpunt. Als ik naar de aangegeven punt ga kom ik nog eens langst 3 afhaalpunten. Dat in niet zo erg maar ik heb niet zo lang geleden een hartoperatie gehad ik mag niet te veel doen dat was ook de reden dat ik gisteren gewoon thuis was. POSTNL DANK JE VOOR DE BELACHELIJK SLECHTE SERVICE. Als ik wil bellen hierover krijg ik van die robot een telefoonnummer dat de hele dag in gesprek is.

Gewenste oplossing

Ik weet het niet meer. Volgens mij u ook niet
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u hier niet blij mee bent. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de Track & Trace code van uw zending

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    LL
    Datum
    Bij deze wil ik u bedanken voor deze standaard reactie. De track en trace nummers zijn, 3SKABA920135680 en 3SKIPB638857401
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik heb even in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat beide pakketten een ''gemist'' scan hebben ontvangen op 14 juli om 14:48 uur. De pakketten zijn naar de afhaallocatie gebracht die gekoppeld is aan uw adres. Aangezien dit vast staat, kan ik dit niet voor uw wijzigen. Ik wil hiervoor graag een klacht indienen zodat dit besproken gaat worden met de bezorger.
    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen.
    Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - een bevestiging dat u bel het goed doet;
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de
    ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    LL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen