Klacht POSTNL: Pakketjes niet geleverd

Klachtnummer
# 374028
Gebruiker
Rnull
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag zouden er twee pakketjes geleverd moeten worden.

1ste pakketje - krijgen we de melding dat we niet thuis waren. (Was wel zo) en geen briefje door de deur.

2de pakketje is de track en trace niet ge update, maar die zou volgens het tijdvak er allang moeten zijn. Dit is een gekoeld pakket..

Zeer teleurgesteld en jullie zijn telefonisch niet bereikbaar.

De oplossing

Bezorger van pakketje 1 aanspreken. (Gebeurd de laatste tijd steeds vaker).

2 de pakketje. Lever het. Update je track en trace tijdig.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. De track en trace geeft aan dat de bezorger u gemist heeft, maar u was wel thuis. Een tweede pakket is nog niet aangeboden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u de pakketten niet heeft kunnen ontvangen. Ik kan een klacht voor u indienen over de foutieve melding dat de bezorger u gemist heeft. Bij het andere pakket kijk ik graag de status voor u na. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen.
    Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    * De track en trace codes van de pakketten.
    * Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen