Klacht POSTNL: Pakketjes niet meer thuisbezorgd

Klachtnummer
# 142494
Gebruiker
pauli
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds enige tijd bezorgt PostNL geen pakketjes uit China meer aan huis maar moeten deze afgehaald worden bij een afhaalpunt.

Ik ben slecht mobiel en heen en weer rijden naar het ophaalpunt kost mij elke keer opnieuw 45 tot 60 minuten (mede omdat deze winkel niet op mijn route ligt voor de normale boodschappen).

De oplossing

Ik zou graag zien dat PostNL weer terug gaat naar normale bezorging aan de deur.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Pauli,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u informatie wenst te ontvangen over de aflevering van aangetekende pakketten van Chinese webshops op postkantoren.

    Sinds 1 oktober levert PostNL deze pakketten direct af op een postkantoor bij u in de buurt. U ontvangt hiervan een kennisgeving via uw postbode. De verzendwijze wordt gekozen door de afzender. Indien u niet wilt dat een zending van een Chinese webwinkel direct op een postkantoor wordt aangeboden, kan de afzender kiezen voor een andere verzendwijze. In dat geval wordt uw pakket gewoon op uw huisadres aangeboden.

    U geeft aan slecht ter been te zijn. Indien u niet in staat bent om zendingen af te halen op een postkantoor, kunt u iemand anders machtigen om dit voor u te doen. Meer informatie over dit gratis product, leest u op deze pagina: http://www.postnl.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/hulpmiddelen/hulpmiddelen-bestellen/hoe-kom-ik-aan-een-postmachtiging.html

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sven
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen