Klacht POSTNL: Pakketjes onbeheerd in voortuin achter laten.

Nachtkast

Voor de 3 keer in 2 weken tijd word door post pakket bezorger van post nl de pakketjes onbeheerd achter gelaten.
Resultaat na 3 klachten. Is 1 pakket vermist en word er niet serieus mee omgegaan.
Want vandaag was het weer zo ver.
Krijgen ook geen enkele terug koppeling over hoe de klacht afgehandeld word.
Waarschijnlijk het bekende doofpot verhaal.

Geachte heer, mevrouw v.d. Heul,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk om te vernemen dat uw pakketten al meerdere keren onbeheerd zijn achtergelaten en dat er hierdoor een pakket vermist is geraakt. Mijn excuses voor deze gang van zaken.

Aan de hand van mijn administratie heb ik de klachten terug gevonden. U ontvangt hier geen terugkoppeling over, maar ik zie dat de leidinggevende dit heeft opgepakt en dat dit inmiddels weer is besproken met de betrokken chauffeur. Ik hoop dat het nu spoedig eindelijk beter zal gaan.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet
    Nachtkast
    Heb op een bezorg briefje een exsuses gekregen maar wel met soort van commentaar dat we niet bij sommige buren af willen laten leveren.
    Dat is toch onze keuze en als we daar voor kiezen misschien hebben we daar onze redenen voor.
    En als er dan niemand is hoort het pakket toch bij een afhaalpunt afgeleverd te worden.
    Dus we zijn niet tevreden over de afhandeling hier van.
    Maar goed zal toch niks anders uit komen dan dit. Vr gr r vd heul e Hofman
    Geachte heer, mevrouw v.d. Heul,

Wanneer een pakket niet op het huisadres of bij buren kan of mag worden afgeleverd, dan hoort het inderdaad naar een afhaalpunt te gaan. Wanneer een pakket bij buren mag worden afgeleverd kan een bezorger dit naar eigen inzicht doen. Het is niet mogelijk om hiervoor een voorkeur door te geven bij welke buren een pakket mag worden afgegeven. Een afzender kan een pakket zodanig versturen dat het niet bij buren mag worden aangeboden, maar alleen op het huis adres.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet