Klacht POSTNL: pakketjes verkeerd bezorgd door niet goed lezen adres

sad Niet opgelost
bredabreda#1984

Helaas komt het meerdere keren voor dat de bezorger van Post.nl mijn adres niet goed leest, en een adres kiest dat er op lijkt. Vervolgens wordt het daar afgegeven (en gehouden!) en de opdrachtgever krijgt daar keurig bericht van een succesvolle bezorging. In werkelijkheid is het NIET bij mij bezorgd, wat mij zeer dupeert.

Contact met MIJ opnemen. Ik ga niet bellen met de klachtenservice om vervolgens meet dan een half uur op een gesprek te wachten.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket verkeerd bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De Track & Trace code van het pakket;
    - Op welk adres uw pakket verkeerd bezorgd is;
    - Uw e-mailadres.

bredabreda#1984