Klacht POSTNL: pakketjes verkeerd bezorgd door niet goed lezen adres

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 443111
Gebruiker
bredabreda#1984
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Helaas komt het meerdere keren voor dat de bezorger van Post.nl mijn adres niet goed leest, en een adres kiest dat er op lijkt. Vervolgens wordt het daar afgegeven (en gehouden!) en de opdrachtgever krijgt daar keurig bericht van een succesvolle bezorging. In werkelijkheid is het NIET bij mij bezorgd, wat mij zeer dupeert.

De oplossing

Contact met MIJ opnemen. Ik ga niet bellen met de klachtenservice om vervolgens meet dan een half uur op een gesprek te wachten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket verkeerd bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De Track & Trace code van het pakket;
    - Op welk adres uw pakket verkeerd bezorgd is;
    - Uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bredabreda#1984
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?