Klacht POSTNL: Pakketjes worden niet afgeleverd.

Klachtnummer
# 581506
Gebruiker
A. Werter
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb bij WoB begin december een aantal tweedehands boeken besteld. Twee daarvan heb ik rechtstreeks uit VK ontvangen. Twee andere leveringen zijn vanuit Frankrijk verzonden. Deze waren ruim voor de Kerst in Nederland. Moest inklaringskosten betalen. Zowel via de app als via brief lukte dat niet. Vlgs Post Nl kon het ook bij afhalen betaald worden. Dit alles voor de Kerst. Heb de pakketjes nog niet. Uiteindelijk vorige week bij afhaalpunt gebracht waar ik niet kan betalen en de pakketjes ook niet meekrijg. Sinds de aankomst in Nederland in december al ettelijke malen met Post NL gebeld. Hebben alle begrip, maar er gebeurt niets. Zou uiterlijk gisteren horen hoe ze eea gingen oplossen. Vanochtend weer gebeld. Moet afwachten en medewerker heeft opgehangen. Opnieuw gebeld. Blijkt dat de klacht nog niet in behandeling was. Ze vragen er spoed achter te zetten en dan is het weer afwachten. De inklaringskosten die ik moet betalen zou ik na betaling weer terug kunnen vorderen. Ik wil mijn pakketjes. De inklaringskosten bestaan voor het grootste deel uit afhandelingskstn Post NL. Snap niet dat ze die zelfs maar durven te rekenen. Kost me 10 jr van mijn leven. Meestal zit je half uur te wachten voor je iemand aan de lijn krijgt. In december ook de nodige post niet bezorgd.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn pakketjes. Laat Post NL ze brengen naar een afhaalpunt dat 1. toegankelijk is voor minder-validen en 2. geopend is op de aangegeven tijden en 3. waar ik kan betalen.
Een e-mail adres waar ik mijn klachten kwijt kan zou ook heel fijn zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw
    ,
    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het uitreiken van twee aan u verzonden pakketten vanuit Frankrijk . Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.

    In een telefonisch contact heeft u aan mij bevestigd dat u inmiddels de zendingen heeft afgehaald van de locatie.

    Een bezwaar met betrekking tot de betaalde inklaringskosten kunt u online indienen via postnl.nl/bezwaar.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen