Klacht POSTNL: Pakketjes worden niet afgeleverd.
Details
Klacht
Heb bij WoB begin december een aantal tweedehands boeken besteld. Twee daarvan heb ik rechtstreeks uit VK ontvangen. Twee andere leveringen zijn vanuit Frankrijk verzonden. Deze waren ruim voor de Kerst in Nederland. Moest inklaringskosten betalen. Zowel via de app als via brief lukte dat niet. Vlgs Post Nl kon het ook bij afhalen betaald worden. Dit alles voor de Kerst. Heb de pakketjes nog niet. Uiteindelijk vorige week bij afhaalpunt gebracht waar ik niet kan betalen en de pakketjes ook niet meekrijg. Sinds de aankomst in Nederland in december al ettelijke malen met Post NL gebeld. Hebben alle begrip, maar er gebeurt niets. Zou uiterlijk gisteren horen hoe ze eea gingen oplossen. Vanochtend weer gebeld. Moet afwachten en medewerker heeft opgehangen. Opnieuw gebeld. Blijkt dat de klacht nog niet in behandeling was. Ze vragen er spoed achter te zetten en dan is het weer afwachten. De inklaringskosten die ik moet betalen zou ik na betaling weer terug kunnen vorderen. Ik wil mijn pakketjes. De inklaringskosten bestaan voor het grootste deel uit afhandelingskstn Post NL. Snap niet dat ze die zelfs maar durven te rekenen. Kost me 10 jr van mijn leven. Meestal zit je half uur te wachten voor je iemand aan de lijn krijgt. In december ook de nodige post niet bezorgd.Gewenste oplossing
Ik wil mijn pakketjes. Laat Post NL ze brengen naar een afhaalpunt dat 1. toegankelijk is voor minder-validen en 2. geopend is op de aangegeven tijden en 3. waar ik kan betalen.Een e-mail adres waar ik mijn klachten kwijt kan zou ook heel fijn zijn.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.