Klacht POSTNL: Pakketpost niet geleverd

Hallo,
Ik heb zaterdag jongst leden 20-07-2013 wat besteld via internet en dat is die dag ook op de post gegaan. Volgens de track and trace code zou ik het dinsdag binnen krijgen.
Dus dinsdag maar de hele dag vrij genomen van me werk (omdat jullie altijd zo duidelijk zijn met die bezorgtijden NIET). Hele dinsdag niks gezien. Weer me track and trace code opgezocht, het zou woensdag bezorgd worden. Zelfde verhaal weer vrij genomen en weer niks gezien. Toen weer de track and trace ingevult zou het donderdag bezorgd worden, en je raad het al WEER NIKS. Track en trace code weer ingevult, het is verplaats tot vrijdag (morgen).
Ik heb de klantenservice opgebeld en dan krijg je z'n vrouwtje aan de telefoon wat amper Nederlands kan. Die vertelde me dat er wat fout was gegaan in het depot met het pakket, en als ik vraag wat er fout is gegaan, kan ze me het niet vertellen omdat er geen foutmelding in de computer staat. Hoe kan zij dat dan in hemelsnaam weten dat t fout is gegaan?!

Ik betaal €6,75 verzendkosten omdat ik er van uit ga dat het bezorgd word. Heb een aantal dagen vrij genomen voor jullie maar niks gehad.
Dus die €6,75 verzendkosten storten jullie maar terug naar me rekening o.i.d. en hopelijk komt t pakket ooit nog is aan.

Berrytjuhh
    En morgen (vrijdag) kan ik geen vrij nemen, met de kans dat ik weer de hele dag voor niks wacht.
    Geachte Berry,Hartelijk dank voor uw reactie. Aan de hand van de barcode heb ik kunnen zien dat de zending inmiddels is afgeleverd. Helaas is er bij de sortering vertraging ontstaan. ik wil u namens PostNL excuses aanbieden voor de ontstane vertraging en hoop u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.Met vriendelijke groet,Iteke
    Berrytjuhh
    Jullie kunnen wel excuses aanbieden, maar een oplossing komt er nooit.
    Berrytjuhh
    En ik betaal €6,75 verzendkosten, omdat jullie garanderen dat het binnen 48uur bezorgd is.
    Het is jullie fout dat der wat is mis gegaan met het verzenden, zoals jullie ook zeggen.
    Van excuses kan ik geen brood kopen bij de bakker, excuses vaak genoeg gehad, omdat er soms ook post verdwijnt.
    Dus nu gewoon een oplossing met de verzendkosten terug storten o.i.d.
    Geachte Berry, Hartelijk dank voor uw reactie. Uiteraard spijt het ons dat de zending met vertraging is aangekomen. Helaas kan PostNL geen overkomstduur garanderen. Daarom is het vergoeden van de verzendkosten niet mogelijk.Graag verwijs ik u naar onze algemene voorwaarden voor goederen vervoer, artikel tien.
    Link: http://www.postnl.nl/zakelijk/Images/AVG_tcm210-514605.pdf
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijk groet,Iteke