Opgelost door POSTNL: pakketpost toch bezorgen als brievenbuspakje terwijl de afmetingen te groot zijn.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 603816
Gebruiker
Kwakbol
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb via Marktplaats betaald voor pakketpost.
De zending is door bezorger vervormd en daarna met geweld toch door brievenbus gepropt.
Het betreft hier een op Marktplaats aangeschafte langspeelplaat die gelukkig niet gebroken is.
Het teveel betaalde bedrag voor pakketbezorging wordt niet terug gestort.
Wort met kluitje het riet ingestuurd door post.nl

Gewenste oplossing

Het teveel betaalde bedrag op zijn minst retour
Geboden oplossing
Heb een cadaukaart van Bol.com gekregen ter compensatie. Had ook telefonisch opgelost kunnen worden maar daar werd gezegd dat er niets gedaan kon worden.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat vervelend om te lezen dat uw pakket beschadigd is afgeleverd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik ben wel blij om te lezen dat de inhoud niet beschadigd is. Om u tegemoet komen heb ik u namens PostNL een attentie toegestuurd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen