Opgelost door POSTNL: pakketpost toch bezorgen als brievenbuspakje terwijl de afmetingen te groot zijn.

sad Opgelost
Kwakbol

Ik heb via Marktplaats betaald voor pakketpost.
De zending is door bezorger vervormd en daarna met geweld toch door brievenbus gepropt.
Het betreft hier een op Marktplaats aangeschafte langspeelplaat die gelukkig niet gebroken is.
Het teveel betaalde bedrag voor pakketbezorging wordt niet terug gestort.
Wort met kluitje het riet ingestuurd door post.nl

Het teveel betaalde bedrag op zijn minst retour
Heb een cadaukaart van Bol.com gekregen ter compensatie. Had ook telefonisch opgelost kunnen worden maar daar werd gezegd dat er niets gedaan kon worden.

Wat vervelend om te lezen dat uw pakket beschadigd is afgeleverd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik ben wel blij om te lezen dat de inhoud niet beschadigd is. Om u tegemoet komen heb ik u namens PostNL een attentie toegestuurd.