Klacht POSTNL: Pakketstatus niet gevorderd.

Locka28

Op 22-08 heeft een particulier naar zijn zeggen een pakket aangeboden bij PostNL Nassaulaan 20 te Harderwijk. Ik heb de app gecontroleerd en tot mijn verbazing staat er een addres waarvan het géén PostNL locatie is!Bovendien wacht ik al een week op mijn pakket.PostNL gebeld,maar telkens word er door diverse medewerkers weer wat anders gezegd zoals er is een tussenpersoon en je moet de afzender contacteren .Dat laatste heb ik gedaan en volgens de particulier heeft hij het op de Nassaulaan 20 te Harderwijk afgegeven en track en tracecode aan mij doorgegeven. Hoe kan dat dat het niet vorderd en er op PostNL een totaal onbekend adress als PostNL afzender staat?Medewerkers zeggen dat zec niet veel kunnen doen,maar wat denkt u van een onderzoek?

Ik zou graag een onderzoek willen wat mijn pakket blijft.En Hoe het kan dat er een onbekend adress als afzender op de app staat,terwijl particulier het heeft aangeboden op de Nassaulaan 20 wat wel een bekend PostNL schap is.Bovendien krijg je niet zomaar een track en tracecode zodat ze diegene kunnen oplichten? ?3s

Geachte heer Kasters,

Uit uw berichten begrijp ik dat het erg onduidelijk is wat er precies met uw zending is gebeurd. Ook heeft u diverse contact gehad met zowel PostNL als de tussenpersoon. Hierover het volgende.

Ik kan niet voor u nagaan of het pakket is afgeleverd aan de Nassaulaan 20 te Harderwijk. Volgens mijn gegevens is zending 3SMYPA738464479 namelijk niet aangeleverd, alleen voorgemeld. In dit geval adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender van dit pakket. Zij kunnen ook een onderzoek laten opstarten bij ons wat de status van uw pakket is.

Excuses voor ervaren ongemak.Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Sandra
    Klantenservice PostNL
    Locka28
    Day heen ik gedaan en weer wijzen ze!!!!!!
    Geachte heer Kasters,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat u reeds contact heeft opgenomen met de afzender van uw pakket. Volgens mijn gegevens is er nog geen onderzoek ingesteld naar uw zending. Om een onderzoek in gang te kunnen zetten en uit te zoeken wat er precies aan de hand is met uw zending is het van belang dat de afzender dit bij ons meldt. De afzender is onze opdrachtgever en kan in deze verdere actie ondernemen. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan ondervindt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar
    Locka28
    De zending zou op een verkeerde container geplaatst zijn.Ik zou en nieuwe track en trace code ontvangen maar de afzender werkt niet mee......