Klacht POSTNL: pakketten die aan huis dienen te woeden afgeleverd worden in brievenbus gedaan

bijtertje

Pakket in brievenbus. Hoort aan huis afgeleverd te worden. Op brievenbus, 80 meter van mijn huis, staat met grote letters GEEN PAKKETPOST.
Men kan niet lezen of is te lui. Chronisch. Ik heb al diverse malen hierover geklaag en zelfs een bezorger er over aangesproken. Helpt niet.
Betreft onderstaande zending,

5140 DA Waalwijk
Gegevens
Gewicht: 0,54 kg
Afmetingen: 9 × 16,5 × 25 cm

Aan huis afleveren, althans niet meer in de brievenbus aan de weg.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u het niet als prettig ervaart dat er pakketpost in uw brievenbus zit. Echter mag de bezorger, zodra er een brievenbus staat, de zending hier in leveren. Indien u hier niet van gediend bent raad ik u aan de bezorger hier nogmaals op aan te spreken, het kunnen namelijk verschillende bezorgers zijn.

bijtertje
Probleem blijft. Pakketten in brievenbus zodat er geen normale post en/of krant meer in kan of wordt verkreukeld. Typisch PostNL met deze computerachtige reactie. Er wordt betaald voor een pakket en niet voor een brief. Gek genoeg brengen mensen van DHL en UPS bv. alles netjes en beleefd aan huis. 't Kan dus wel.