Klacht POSTNL: pakketten dienen gewoon bezorgd te worden aan huis.

Klachtnummer
# 444651
Gebruiker
Anna
Datum
2 reacties

Details

De klacht

de bezorger die onze wijk heeft, belt niet aan en laat geen briefje achter in de brievenbus...meerdere keren.
Hij levert de pakketten af in de Hasseltstraat in Tilburg en meldt in zijn systeem dat de bezorging niet gelukt is. Deze ondernemer (hasseltstraat) heeft heel veel pakketten die opgehaald moeten worden. Hij heeft hier ook al meerder klachten over ingediend bij post nl.

De oplossing

Ik wil dat die bezorger geen pakketten meer bezorgd. En dat ik er op kan vertrouwen dat als ik een pakket laat bezorgen (waar ik voor betaal!) en waarvoor ik thuis blijf!, dat dat gewoon bezorgd wordt bij mij.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker gewoon de bedoeling dat pakketten gewoon bij u thuis worden aangeboden voor een zending naar een afhaalpunt gaat. Ik wil dan ook graag de klacht voor u indienen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de Track & Trace code van de laatste zending waarbij dit voorkwam;
    - uw e-maialdres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Anna
    Datum
    3SLF12901643
    ik ga hier niet mijn mailadres opzetten.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen