Opgelost door POSTNL: Pakketten in de papiercontainer.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 523560
Gebruiker
L.A. Martherus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een klacht over pakketbezorging.
Kwam thuis en had een kaartje van Postnl. met de mededeling dat pakket in de papiercontainer lag.
Inderdaad er lagen 3 pakketten tot mijn verbazing erin.

Is dat normaal tegenwoordig dat er zo met je pakketten wordt omgegaan?

De oplossing

Postnl. bezorgd maar zoals het hoort.
Aan de deur afgeven of bij de buren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uw klacht heb ik uitgezet naar het verantwoordelijke depot zodat de bezorger intern op zijn manier van werken wordt aangesproken. Namens PostNL excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.A. Martherus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Netjes van Postnl dat ze er op reageren en hun excuses aanbieden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen