Klacht POSTNL: pakketten komen aan in NL en dan zijn ze ineens spoorloos, diefstal of waardeloze infrastructuur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 414498
Gebruiker
pino7421
Datum
2 reacties

Details

De klacht

er zijn een aantal pakketjes onderweg naar mij en met de huidige technieken kun je tegenwoordig precies zien waar het pakketje is, nu liggen er een aantal pakketjes al weken in NL maar verder geen beweging, waar zijn mijn pakketjes? 1 daarvan stond al in de postnl app als zijne te worden afgeleverd op 24 dec tussen 9 en 18 uur, niet afgelverd en staat nu al die tijd al als gesorteerd, postnl kan of wil hier niks mee, je moet het maar melden bij de verzender...

De oplossing

het lijkt me dat je tegenwoordig met de TT codes precies kunt zien waar het fout gaat of waar een pakketje gebleven is, laat ze daar eens wat mee gaan doen, van de 60 pakketjes die ik met de BF sale besteld had zijn er al 6 verdwenen en er zijn er nog 30 onderweg, laat postnl eens onderzoek doen waar zulke pakketjes blijven...
LX823693205NL
S00000095884356 (UT779573466CN)
LP00159220249029
UW214078955CN
S00000093040002(UT738075886CN)
LP00155419364343

2 reacties

  1. Auteur
    pino7421
    Datum
    Tot op heden nog geen reactie, postnl neem je verantwoordelijkheid eens...
    Die pakjes verdwijnen nadat ze in NL zijn ingescand dus daar zijn jullie verantwoordelijk voor.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u bezorgd bent over deze pakketjes. Op het moment kampen wij met vertragingen in onze post sortering, waardoor sommige post en pakketjes die met de postsortering gaan vertraagd zijn geraakt. Wij doen ons best om alles toch nog zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Mijn excuus voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pino7421
Datum
Uiteindelijke oplossing
Welke oplossing? postnl neemt wederom geen verantwoordelijkheid en het bekende wegwuif verhaal, het word echt tijd dat de politiek eens ingrijpt
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen