Klacht POSTNL: Pakketten kwijt, niet traceerbaar en vertraagd

Klachtnummer
# 369206
Gebruiker
E.B
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vrij genomen om gisteren een pakketje in ontvangst te kunnen nemen en na de gemelde bezorgtijd te horen krijgen dat het pakket niet is vertraagd, een ander pakket wat al vanaf woensdag in het verzendproces zit is niet te traceren met de track en trace en als klap op de vuurpijl een pakket van de Xenos waar ik al dagen op wacht blijkt na een telefoontje naar de klantenservice van de Xenos door jullie als vermist te zijn opgegeven!? Hoe moeilijk kan het zijn! Echt heel vervelend dit!

De oplossing

Ik zou heel graag willen dat postnl begint met klanten te informeren!!! En verantwoording neemt voor de chaos binnen het bedrijf, hoe is het mogelijk dat er al jaren zoveel klachten zijn en jullie de boel maar niet op orde krijgen?!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De track & trace codes van de betreffende pakketten

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen