Klacht POSTNL: Pakketten kwijt, niet traceerbaar en vertraagd

E.B

Vrij genomen om gisteren een pakketje in ontvangst te kunnen nemen en na de gemelde bezorgtijd te horen krijgen dat het pakket niet is vertraagd, een ander pakket wat al vanaf woensdag in het verzendproces zit is niet te traceren met de track en trace en als klap op de vuurpijl een pakket van de Xenos waar ik al dagen op wacht blijkt na een telefoontje naar de klantenservice van de Xenos door jullie als vermist te zijn opgegeven!? Hoe moeilijk kan het zijn! Echt heel vervelend dit!

Ik zou heel graag willen dat postnl begint met klanten te informeren!!! En verantwoording neemt voor de chaos binnen het bedrijf, hoe is het mogelijk dat er al jaren zoveel klachten zijn en jullie de boel maar niet op orde krijgen?!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De track & trace codes van de betreffende pakketten