Opgelost door POSTNL: Pakketten niet geleverd

sad Opgelost
C.jordaan

Pakket niet geleverd terwijl we thuis zijn .
Volgens de bezorger was er niemand thuis maar ook geen kaartje in de bus . De bus van de bezorger stond op de parkeerplaats aan de overkant en is gewoon zonder aan te bellen vertrokken dit was de zoveelste keer al . klachten service gebeld word afgekapt als het te moeilijk word.

Ik wil dat de pakketten gewoon op tijd die Postnl aangeeft geleverd worden.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld en geen briefje heeft achtergelaten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u ook reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Volgens mijn informatie is het pakket op 3 juli bij uw buren afgeleverd, ik vertrouw erop dat u de zending inmiddels in uw bezit heeft. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

C.jordaan
De bezorger aanspreken over de bezorging Heb mijn twijfels. Het laatse pakket was zelfs tevroeg wie weet zijn ze wakker geworden