Opgelost door POSTNL: Pakketten niet geleverd

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 375007
Gebruiker
C.jordaan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet geleverd terwijl we thuis zijn .
Volgens de bezorger was er niemand thuis maar ook geen kaartje in de bus . De bus van de bezorger stond op de parkeerplaats aan de overkant en is gewoon zonder aan te bellen vertrokken dit was de zoveelste keer al . klachten service gebeld word afgekapt als het te moeilijk word.

De oplossing

Ik wil dat de pakketten gewoon op tijd die Postnl aangeeft geleverd worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld en geen briefje heeft achtergelaten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u ook reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Volgens mijn informatie is het pakket op 3 juli bij uw buren afgeleverd, ik vertrouw erop dat u de zending inmiddels in uw bezit heeft. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.jordaan
Datum
Uiteindelijke oplossing
De bezorger aanspreken over de bezorging Heb mijn twijfels. Het laatse pakket was zelfs tevroeg wie weet zijn ze wakker geworden
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen