Klacht POSTNL: Pakketten niet ontvangen.

Georgina

Volgend trackings zouden 2 pakketten zijn geleverd.

Achterhalen waar de pakketten zijn gebleven. Dinsdag 23 juni kl.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat u deze pakketten nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Ik heb aan de hand van de code uit de bijlagen geen informatie in mijn systeem kunnen vinden. Ik hoop dat u uw bestellingen spoedig nog zal ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn en het duurt echt te lang, neem dan voor een verdere oplossing contact op met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender heeft de mogelijkheid om dit te melden bij zijn of haar lokale postdienst om een klacht in te dienen of een onderzoek op te laten starten.