Klacht POSTNL: Pakketten op onjuist adres afgeleverd en geen melding waar.

Klachtnummer
# 459215
Gebruiker
Eppo#2020
Datum
1 reactie

Details

De klacht

POSTNL levert onze pakketten (reeds 3 keer in de afgelopen week) in bij een ander adres in de straat (deze mensen hebben een kist buiten staan, waar de pakketten worden in gedaan). Geen briefje in de bus, waarop is aangegeven waar het pakket in afgeleverd. Volgens de app in het pakket op ons adres afgeleverd.

De oplossing

Pakketten op het juiste adres afleveren en anders goed aangegeven waar het pakket is afgegeven.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat voor u bestemde pakketten op een ander adres in uw straat in een kist worden afgeleverd. U geeft aan dat er geen briefje bij u wordt achtergelaten en dat volgens de app het pakket bij u is afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik direct een melding kunnen maken en is de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?