Klacht POSTNL: Pakketten raken zoek en zogenaamde klantenservice steekt geen poot uit.

Estella

Zelden zo'n slechte klantenservice meegemaakt als POSTNL. Hang ruim 25 min in de wacht en als mijn vraag te lastig wordt hangen ze op, is nu al meerdere keren gebeld. Wederom is er een pakket zoek geraakt, of is er weer iets op een verkeerd adres afgeleverd. Dit is al de zoveelste keer dat het migaat bij ze. Service is barslecht en ver te zoeken want als je belt kom je geen steek verder, Schandalig. VERSTUUR NOOIT IETS MET POSTNL! Alles raakt zoekt en service is zeer onprogessioneel.

Track en trace wordt door de bezorger vaak onjuist ingevuld, klopt niks van. Vergoeding voor zoekraken pakketten en juiste afhandeling klantenservice.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakketten niet goed verloopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Kunt u concreet aangeven wat er precies aan de hand is?
    - Wat is de Track & Trace-code van het pakket waar het om gaat?

Estella
    Wat er precies aan de hand is en wat ik zelf al allemaal uitgevogeld heb staat in jullie systeem want hier is al vaak over gebeld. Ik ben verzender en het pakket is volgens jullie afgeleverd en volgens de geadresseerde niet. Pakket is dus zoek en niemand steekt een poot uit om te helpen. Dit is al de zoveelste keer dat een pakket wat via jullie verzonden is zoekraakt. 3skaba351286490 is de t&t. Graag een oplossing.

Bedankt voor uw reactie. Ik zie inderdaad dat hier al contact over is geweest met ons. Helaas kan ik u alleen geen ander antwoord geven dan wat u destijds heeft ontvangen. Onze excuses hoe de levering is verlopen.

Estella
Geen. Postnl doet hier helemaal niks aan.