Klacht POSTNL: Pakketten raken zoek en zogenaamde klantenservice steekt geen poot uit.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 440205
Gebruiker
Estella
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Zelden zo'n slechte klantenservice meegemaakt als POSTNL. Hang ruim 25 min in de wacht en als mijn vraag te lastig wordt hangen ze op, is nu al meerdere keren gebeld. Wederom is er een pakket zoek geraakt, of is er weer iets op een verkeerd adres afgeleverd. Dit is al de zoveelste keer dat het migaat bij ze. Service is barslecht en ver te zoeken want als je belt kom je geen steek verder, Schandalig. VERSTUUR NOOIT IETS MET POSTNL! Alles raakt zoekt en service is zeer onprogessioneel.

De oplossing

Track en trace wordt door de bezorger vaak onjuist ingevuld, klopt niks van. Vergoeding voor zoekraken pakketten en juiste afhandeling klantenservice.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakketten niet goed verloopt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Kunt u concreet aangeven wat er precies aan de hand is?
    - Wat is de Track & Trace-code van het pakket waar het om gaat?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Estella
    Datum
    Wat er precies aan de hand is en wat ik zelf al allemaal uitgevogeld heb staat in jullie systeem want hier is al vaak over gebeld. Ik ben verzender en het pakket is volgens jullie afgeleverd en volgens de geadresseerde niet. Pakket is dus zoek en niemand steekt een poot uit om te helpen. Dit is al de zoveelste keer dat een pakket wat via jullie verzonden is zoekraakt. 3skaba351286490 is de t&t. Graag een oplossing.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik zie inderdaad dat hier al contact over is geweest met ons. Helaas kan ik u alleen geen ander antwoord geven dan wat u destijds heeft ontvangen. Onze excuses hoe de levering is verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Estella
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Postnl doet hier helemaal niks aan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen