Klacht POSTNL: Pakketten raken zoek.. ronduit slechte service.

Tammy

PostNL probeert alle pakketten in één keer af te leveren bij één persoon. Gehele dag gewacht... Geen belletje gehoord. Track en trace gaf aan dat het was afgeleverd, maar geen brief ontvangen waar het geleverd was... Ronduit slechte service. Meerdere studenten in ons studentencomplex hebben het aangekaart, maar krijgen geen gehoor. Gaat altijd om dezelfde zzp'er. Verleden keer hetzelfde gehad.. kreeg m'n pakket, maar hij vroeg of ik de andere vier pakketten ook kon nemen. Ze hebben allemaal geen briefje ontvangen van de bezorger!

We hebben al meerdere malen aangegeven dat deze bezorger zijn werk niet goed doet. Hij levert pakketten af bij andere, terwijl ik gewoon thuis was. Ontvang geen brief van aflevering, enzovoort. Hij moet ontslagen worden.

Geachte heer, mevrouw Wevers,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten in het studentencomplex.. Er zou al meerdere malen zijn voorgekomen dat de bezorger aanbelt en meerdere pakketten afgeeft bij één persoon. Er worden vervolgens geen briefjes achter gelaten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ten eerste wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan. Ik wil hier graag een melding voor aanmaken zodat de leidinggevende dit met de betreffende medewerker kan bespreken. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Wanneer heeft dit voor het laatst plaatsgevonden?
    - Wat was hier de 3S-code van de laatste zending waarbij dit is mis gegaan?
    - Heeft u/uw huisgenoten daar wel een briefje van gekregen?