Opgelost door POSTNL: Pakketten terug gezonden met als reden door ontvanger geweigerd.

Meesterproef102

Op één dag 3 pakketten en van 3 verschillende leveranciers niet ontvangen. Bij track&trace bleek dat de pakketten geweigerd waren en terug gezonden naar de verzender. Maar wij waren gewoon thuis! Contact opgenomen met klantenservice via website en advies was een klacht in te dienen.

Er voor zorgen dat de bezorger wel aflevert op het aangegeven adres.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakketjes die retour zijn gegaan. U was gewoon thuis. Dat is natuurlijk erg vervelend en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb mijn systeem nagekeken en zie dat er inmiddels ook via een andere weg een klacht is ingediend. Ik heb bij die klacht aangegeven dat het bij deze pakketten ook is mis gegaan. Vanuit daar zal het met de verantwoordelijke medewerker besproken worden zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst. U ontvangt daar verder geen reactie meer op en wordt intern opgepakt. Gebeurt het toch weer, neem dan gelijk weer contact op. Uiteraard excuses voor het ontstane ongemak.

Meesterproef102