Klacht POSTNL: Pakketten via Luik

kcs2000

Waarom liggen pakketten AliExpress zo belachelijk lang in Luik (Liege Linehaul) ?????
En in vredesnaam kom niet met de uitleg hoe je de track and trace voor buitenlandse zendingen dient te gebruiken....

De vraag is; WAAROM BLIJVEN PAKKETTEN ZO BELACHELIJK LANG IN LUIK LIGGEN ???????????

Uitzoeken en ons hier berichten van het feit waarom dat de pakketten zo belachelijk lang in Luik blijven !!!!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn is dat u uw pakketten nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Goed, om te vernemen dat u op de hoogte bent hoe u pakketten uit het buitenland kunt traceren. Zodra een pakket in Nederland is verwerkt ziet u status informatie. Wanneer het druk is kan het langer duren voordat pakketten kunnen worden verwerkt. Mochten de pakketten te lang onderweg zijn, neem dan voor een verdere oplossing contact op met de afzender(s). Daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender heeft de mogelijkheid om bij zijn of haar lokale postdienst een klacht in te dienen of een onderzoek op te laten starten.

kcs2000
Met zo'n antwoord kan ik dus duidelijk helemaal niets. Hoe de trajecten zijn van uit naar en wat al niet meer uit het buitenland boeit me helemaal niets. De vraag was en is nog steeds; waarom blijven pakketten zo belachelijk lang in Luik liggen ????????? In de track and trace staat telkenmale te lezen dat het een PostNL overslag is in Luik, België.