Opgelost door POSTNL: Pakketten voor de 5e keer NIET nagekomen volgens de track en trace van PostNL

content Opgelost
MiiDanielle

Dit is nou al de 5e keer dat we op een pakket hebben gewacht, waar een track en trace code bij vermeld staat. Er stond in tussen 12 en 14 uur zou het pakket bezorgd worden. Maar nee hoor! Het pakket komt ergens na 16 uur keer aan.. wat heb je dan aan die track en trace code, als ze steeds zolaat komen aankakken?! Het is eerder een track en betrayed code.. en ja dit is echt al de 5e keer! Schandalig.

Vandaag 27 juni 2018 zou er ook weer een pakket worden bezorgd en er staat al vanaf vanmorgen dat de bezorger onderweg is en dat het tussen 10 en 12 uur het bezorgd zou worden. Inmiddels is het al 21 uur en nog niks! Valt totaal geen zaken te doen met dit waardelose bedrijf. Ik baal er gewoon van dat de pakketten die we bestellen vaak automatisch door jullie worden bezorgd. En nog iets, wat als het dringend was? Wat dan?

Echt een waardeloos bedrijf!

De gewenste oplossing is als we weer wat bestellen, dat de track en trace code "nut" heeft! Verder zou het ook wel fijn zijn dat we bijv. een mailtje ontvangen als het pakket op een ander tijdstip of dag ineens bezorgd zou worden.

Dus kom a.u.b. de afspraken na!

Geachte heer/mevrouw van Gaans,

Ik begrijp dat onze pakketbezorger later langs is geweest dan gepland. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend voor u is.

Op het internet wordt een verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Uiteraard streven wij er naar om de geplande tijdsindicatie te behalen. In de meeste gevallen is dat ook zo, maar helaas kan zich een situatie voordoen waardoor dit niet mogelijk is. De bezorger is afhankelijk van de dagelijkse hoeveelheid pakketten en de planning. Het tijdstip wat wordt aangegeven is een verwachting. Dat betekent dat de bezorger iets daar voor of daarna kan gaan langs komen. Wij registreren dan ook alle routes, en het distributiecentrum krijgt ook een melding wanneer de bezorger vervroegd of verlaat is, zodat er controle is op het feit dat de bezorgers op schema rijden. Hiermee proberen wij alsmaar de dienstverlening te blijven verbeteren en een dergelijke situatie te voorkomen. PostNL Pakketten controleert zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en onderneemt actie waar dat nodig is.

Ik snap dat u de gang van zaken als vervelend ervaart, ik wil u dan ook mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nl/klantenservice

Thera
    PostNL

MiiDanielle
Vandaag heeft mijn vriend een pakket bestelt en het werd geleverd door Post NL. Dit keer waren ze netjes optijd! Verder begrijp ik goed dat het niet altijd haalbaar is om op de aangegeven tijd via de track en trace code het pakket te kunnen leveren vanwegen drukte. Maar het gaat te ver als het meer dan 2 uur later word bezorgd of zelfs een keer dat we via de track en trace een tijd in de ochtend kregen, maar dat ze pas na 21 uur savonds komen bezorgen. Al met al, blij dat het vandaag eindelijk op de juiste tijd werd geleverd.