Klacht POSTNL: Pakketten waar IK voor moet tekenen, worden zonder handtekening bij mn voordeur gezet (neergesmeten)

xriseandshine

Wat snappen de postbodes niet van 'aantekenen' en dat dit enkel door mij aangenomen mag worden? Eerst een medisch dossier, met onwijs heftige inhoudelijke medische informatie. Van OK verslagen, IC opnames verslagen.. Duizenden A4-papiertjes vol vertrouwelijke informatie: Zo, voor mijn voordeur op de deurmat. Al mijn buren, andere mensen; iedereen kon het zo meenemen! Als ik die dag niet de deur uit hoefde, had het daar dagen kunnen liggen. Er stond notabene groot: Aantekenen! op de brief. Lezen kunnen ze niet.. Want zo ook wederom, een bestelling twv een getal met 3 nullen, aangetekend besteld gisteren: Staat nu, wederom, voor mijn voordeur. Zonder aantekening, zonder melding, zonder deurbel.. Ik woon in een flat: er is niet beneden aangebeld, maar dat doen vele niet als de deur open is (en dat vind ik prima), maar mijn voordeur heeft ook een deurbel en ik ben gewoon thuis. 24/7 thuis zelfs. Ik wist nu dat deze bestelling kwam en dat ik met dit soort idioterie te maken heb hier, dus checkte elk half uur de voordeur: En het is dus weer raak! Ik heb hem snel binnengehaald, maar er lopen momenteel >10 man op deze gang.. Dus ze hadden hem zo mee kunnen nemen. Ontsla alsjeblieft die medewerkers, dit vind ik echt niet kunnen! Ik betaal voor aantekenen, dat dossier kostte me al 50 euro. Over de inhoud niet gesproken. En deze bestelling stond duidelijk vermeld bij de Track & Trace dat enkel IK hem mocht aannemen en dat IK moest tekenen!

Ander personeel en een schadeclaim. Want het gaat om bakken geld, vertrouwelijke informatie etc. En medische gevolgen (als ik die bestellingen niet ontvang). Ik durf geen bestelling meer te plaatsen. Terwijl dat ook betekent dat ik dan geen voeding, medicatie en stomamateriaal in huis heb. Dat laatste is dus onlangs ook gebeurt, dan moet er een spoedkoerier komen; wat mij ook geld kost. Aanbellen is niet zo moeilijk toch? Ik ben gewoon thuis, dus bestellingen ook afgeven bij een PostNL punt 5km verderop is ook onzin! Want die kan ik A. niet eens ophalen en B. > ik ben gewoon thuis!

Geachte heer, mevrouw Van de Watering,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging op uw adres zo moeizaam verloopt en dat nu al twee keer vertrouwelijke en/of waardevolle zendingen bij de voordeur zijn achtergelaten. Mijn oprechte excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds uw klacht kenbaar heeft gemaakt aan de afzender van de zending van vandaag. De klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling en hij of zij zal actie ondernemen en de verantwoordelijke bezorger aanspreken. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn of haar verantwoordelijkheid in nemen. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mocht u desondanks toch opnieuw onregelmatigheden constateren vernemen we dit uieraard graag van u. Nogmaals mijn excuses voor de gang van zaken en overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar