Klacht POSTNL: Pakketten worden buiten voor de deur achtergelaten 🤔

Boos

Onveilig achterlaten van pakketjes.

Bezorger aanpakken.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. U geeft aan dat pakketjes onveilig achtergelaten worden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is er precies misgegaan met de bezorging? Waar heeft u uw pakket(ten) aangetroffen?
    - Wat is de Track&Trace code van het betreffende pakket?
    - Wat is uw e-mailadres?