Klacht POSTNL: Pakketten worden door primera meteen retour afzender gestuurd

Mark R.

Dezelfde klacht als de vorige twee, alleen zijn er nu twee pakketten meteen retour afzender gestuurd door primera, terwijl mij tot 2 maal toe is toegezegd dat het niet meer zou gebeuren

Mijn betaalde kosten voor deze vier pakketten vergoeden , plus de emotionele schade want deze acties vreten metaal aan mij.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten uit het buitenland. De PostNL-locatie zou uw pakketten direct retour gestuurd hebben. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik hierover een melding doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. U krijgt hierop geen persoonlijke terugkoppeling, maar met deze melding kunnen wij wel onze interne processen verbeteren.

Voor een tegemoetkoming kunt u het beste contact opnemen met de afzender, omdat u klant van de afzender bent.

Mark R.
Ik moet met de verzender tot een oplossing komen terwijl de Primera medewerker mijn pakjes gewoon retour afzender stuurt, ook na eerdere toezeggingen van PostNL? Die problemen zouden 2 weken geleden al opgelost zijn!!!!!! DUS GEEN OPLOSSING EN MIJN GELD WEG. Een dikke vette 0 kan PostNL krijgen. MR