Opgelost door POSTNL: Pakketten worden niet afgeleverd, al 8 keer.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 576379
Gebruiker
EstrellaDM30
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Voor de 8ste keer op rij (tijdsbestek 1,5 maand, elk pakket dat via post NL wordt geleverd) heeft de bezorger het pakket niet afgeleverd. Deze bestellingen moeten iedere x de dag erna opgehaald worden op een afhaalpunt. 3x gebeld met KS van PostNL, er wordt een melding gemaakt, in de mail staat dat de bezorger wordt aangesproken maar er komt geen verandering.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Post NL mijn pakketten bezorgd.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het teleurstellend is als er geen verbetering in de service is op uw adres.
    Uw melding heb ik dan ook direct doorgestuurd naar de leidinggevende van deze bezorger. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen van het depot zal ik u verder informeren. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen