Opgelost door POSTNL: Pakketten worden niet afgeleverd, al 8 keer.

content Opgelost
EstrellaDM30

Voor de 8ste keer op rij (tijdsbestek 1,5 maand, elk pakket dat via post NL wordt geleverd) heeft de bezorger het pakket niet afgeleverd. Deze bestellingen moeten iedere x de dag erna opgehaald worden op een afhaalpunt. 3x gebeld met KS van PostNL, er wordt een melding gemaakt, in de mail staat dat de bezorger wordt aangesproken maar er komt geen verandering.

Ik wil dat Post NL mijn pakketten bezorgd.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het teleurstellend is als er geen verbetering in de service is op uw adres.
    Uw melding heb ik dan ook direct doorgestuurd naar de leidinggevende van deze bezorger. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen van het depot zal ik u verder informeren. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.