Klacht POSTNL: Pakketten worden niet afgeleverd op het juiste adres

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 645996
Gebruiker
w m a van der Toorn
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vervolg op mijn eerdere klacht.
Pakket niet afgeleverd door pakketbezorger terwijl ik thuis was. Daarna zou pakket bezorgd worden bij afhaalpunt in de buurt. Nou niet dus. Pakketten afgeleverd bij afhaalpunt aan de andere kant van Den Haag. Betreft twee zakken hondenbrokken van 14 kilo die ik onmogelijk met de fiets kan ophalen zo aan de andere kant van de stad. Maar weer eens contact met post nl opgenomen. Over drie dagen zouden de pakketten dan bij een ophaalpunt in de buurt moeten liggen. Ben benieuwd of dat zo is. Wat een waardeloos bedrijf is dit geworden. Vroeger was DHL waardeloos maar die hebben het tegenwoordig beter voor elkaar als post.nl

Gewenste oplossing

Dat de pakket bezorging is een keer goed wordt geregeld
Geboden oplossing
Totaal geen hulp voor de gedupeerde terwijl het al begint dat de bezorger gewoon te lui is om het pakket af te leveren. Vervolgens het pakket ( ik heb het over 2 zakken van 14 kg) ook nog afleveren op een afhaalpunt aan de andere kant van Den Haag is meer dan schandalig. En dat standaard riedeltje van we zullen het mededelen aan de bezorger is wat mij betreft niet voldoende. Heb trouwens Bol. Com ook over jullie werkwijze ingelicht. Weten hun ook hoe waardeloos jullie service is
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat uw zending bij een afhaalpunt is gebracht bij u uit de buurt. Mijn excuses hiervoor.

    Helaas is uw zending niet naar een ander afhaalpunt verplaatst. Ik wil u vragen om uw zending alsnog zelf op te halen. Indien u dit niet binnen zeven doet, zal deze retour gaan naar de afzender.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet

    PostNL klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen