Klacht POSTNL: Pakketten worden niet bezorgd binnen aangegeven bezorgtijd.

Klachtnummer
# 324089
Gebruiker
Jasper
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer worden de pakketten die bezorgd worden door PostNL niet op tijd geleverd, vaak pas uren na aangegeven tijd of een x aantal dagen later. Bezorgers vaak 'asociaal' en 'drukken' vaak het pakket van de buren in mijn handen.

De oplossing

Pakketten leveren binnen aangegeven bezorgtijd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Kleijer,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht maar dat deze nog niet bij u is afgeleverd. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb voor u gekeken en ik zie dat de bezorger er gisteren niet meer aan toe is gekomen om u pakket te bezorgen. De zending is vandaag weer met de bezorger mee en hij zal nu weer een poging doen.

    Ik hoop dat u de zending snel in uw bezit heeft.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Jurgen
    PostNL Klantenservice