Opgelost door POSTNL: Pakketten worden niet bezorgd door post nl

content Opgelost
Nico1965

Ik krijg mijn bestellingen niet geleverd door post nl. Ze sturen mij meldingen via de post nl app dat er een pakket bezorgd wordt, maar komen vervolgens niet op aangegeven tijdstip. Dan krijg ik een melding dat het naar post nl afhaalpunt wordt gestuurd, maar daar wordt het ook niet geleverd. Ik heb meerdere keren gebeld met klantenservice van post nl maar dit heeft geen effect.
Ik vind het onacceptabel dat ik naar mijn bestellingen kan fluiten, terwijl ik hier voor betaald heb!

Ik wil dat mijn bestelde spullen worden bezorgd door post nl.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de aflevering van twee pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens heeft u beide zendingen inmiddels ontvangen. Mijn excuses voor de vertraging in de aflevering van deze pakketten. Uw melding is geregistreerd voor verbetering van de toekomstige bezorgingen.

Nico1965
Inmiddels na vertraging en verwarrende bezorgmeldingen van post nl mijn pakketten ontvangen! Hopelijk verlopen toekomstige bezorging soepeler!