Klacht POSTNL: Pakketten worden niet bezorgd

Tirelia

Vaker worden de pakketten niet geleverd dan wel. Ik ben de hele middag thuis en er wordt alleen een briefje in de bus gedaan zonder aan te bellen. Dan nog; ik heb 400 buren in mijn flat, denk je echt dat er niemand is die het pakketje zou kunnen ontvangen? Dit gebeurd mij 3x per maand. Laten we het veranderende bezorgmoment maar even buiten wegen.. als de bezorgers wel komen zijn ze erg onbeleefd en gooien mijn pakket in de lift zodat ze zelf niet naar boven hoeven.

Het probleem oplossen. De bezorgers komen erg lui en laks op mij over. Service lijkt me ook belangrijk.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat de chauffeur pakketten onbeheerd in de lift heeft achtergelaten en niet op uw adres heeft aangebeld. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de track & Trace code van een pakket dat in de lift is gezet?

- Werkt uw deurbel naar behoren en heeft u een Track & Trace code van een pakket waarbij de chauffeur niet heeft aangebeld?

- Wat is u e-mail adres?

Een bezorger mag standaard pakketten naar eigen inzicht bij buren aanbieden, maar is niet verplicht dit te doen.

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Geachte,

Dit gaat over meerdere pakketten van het afgelopen jaar. Telefonisch heb ik al twee keer een algemene klacht ingediend. Er hoeft voor mij nu ook niets opgelost te worden a la minute. Desondanks dat blijf ik problemen houden en is mijn vertrouwen in PostNL flink gezakt. Ik hoop dat jullie dit probleem aan kunnen pakken voor andere klagers. Waarschijnlijk pakt PostNL het beter aan in kleinere plaatsen of dorpen. In een flat in Amsterdam is het tot dusver hopenloos.

Mijn bel doet het perfect.

Mijn email adres is lise-hund@hotmail.com

Lise Hund
    Geachte Mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Omdat ik begrijp dat u telefonisch al een klacht heeft ingediend, raad ik u aan om direct contact met ons op te nemen wanneer er weer iets mis gaat. Als u dan ook de Track & Trace code van het betreffende pakket meestuurt, dan kunnen wij dit direct doorgeven aan de leidinggevende van de bezorger.

Tirelia
Opnieuw voorgevallen. Pakket H&M, kreeg geen mail van PostNL over het moment van levering. Ook geen briefje in de bus gekregen. Is direct op een zeer ver ophaalpunt bezorgd (volgens de H&M.) zeer kwaad hier weer over. Email; lisehund6@gmail.com , bestelnummer: 19112912960