Klacht POSTNL: Pakketten worden niet bezorgd

E.H. Damhuis

Er worden geen pakketten meer thuis bezorgd. Er wordt een tijdslot gegeven wanneer pakketten worden bezorgd maar er komt niemand binnen of na die tijd. Pakketten worden rechtstreeks naar een ophaalpunt gebracht. We betalen verzendkosten om iets thuisgestuurd te krijgen, niet om het zelf op te halen.

We willen dat pakketten gewoon thuisbezorgd worden zoals ook is aangegeven door PostNL en niet dat pakketten meteen doorgestuurd worden naar een ophaalpunt

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Deze zouden rechtstreeks naar de afhaallocatie worden gestuurd en worden niet meer thuis afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat jammer dat de zendingen niet meer geleverd worden. Ik wil graag even meekijken naar deze situatie.

- Om welke 3S-codes gaat het precies?
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Ook een klacht indienen over ?