Klacht POSTNL: Pakketten worden niet bezorgd

Klachtnummer
# 401118
Gebruiker
E.H. Damhuis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er worden geen pakketten meer thuis bezorgd. Er wordt een tijdslot gegeven wanneer pakketten worden bezorgd maar er komt niemand binnen of na die tijd. Pakketten worden rechtstreeks naar een ophaalpunt gebracht. We betalen verzendkosten om iets thuisgestuurd te krijgen, niet om het zelf op te halen.

De oplossing

We willen dat pakketten gewoon thuisbezorgd worden zoals ook is aangegeven door PostNL en niet dat pakketten meteen doorgestuurd worden naar een ophaalpunt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Deze zouden rechtstreeks naar de afhaallocatie worden gestuurd en worden niet meer thuis afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat jammer dat de zendingen niet meer geleverd worden. Ik wil graag even meekijken naar deze situatie.
    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Om welke 3S-codes gaat het precies?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over ?