Klacht POSTNL: Pakketten worden niet geleverd - 'u was niet thuis' briefje absent

Klachtnummer
# 431567
Gebruiker
Zitadoeza
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik woon in een kantoorpand dat tegen leegstand bewoonbaar gemaakt is samen met 12 andere bewoners. DHL weet ons prima te vinden maar PostNL pakketten worden herhaaldelijk niet bezorgd en briefjes met "u was niet thuis" worden niet door de brievenbus gedaan. En in enkele gevallen worden de pakketten niet eens naar de locale Primera gestuurd maar gaan ze direct retour. Ik verwacht de komende tijd nog meer pakketjes, maar ik hoop dat DHL ze bezorgd want PostNL bakt er niks van.

De oplossing

Ja er wonen heus wel mensen in dat pand van de ambulance, bel gewoon aan of doe een "u was niet thuis" briefje in de brievenbus. En stuur het niet direct retour!

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. U geeft aan dat veel van uw verwachte pakketten retour worden gestuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij indenken dat dit een zeer frustrerende situatie voor u is. Zeker wanneer de bezorging via andere bezorgdiensten wel goed verloopt.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - een track en trace code van een pakket waarmee u dit probleem ervaren heeft;
    - een bevestiging dat er een werkende deurbel aanwezig is.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. U geeft aan dat veel van uw verwachte pakketten retour worden gestuurd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij indenken dat dit een zeer frustrerende situatie voor u is. Zeker wanneer de bezorging via andere bezorgdiensten wel goed verloopt.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - een track en trace code van een pakket waarmee u dit probleem ervaren heeft;
    - een bevestiging dat er een werkende deurbel aanwezig is.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. De bezorger hoeft slechts 1x aan te bellen. Maar een briefje achter laten is uiteraard wel de bedoeling. Ik heb daarom wel een klacht doorgezet zodat we dit met de bezorger kunnen bespreken. Ik heb daarbij de instructies van de ingang en deurbel erbij gezet. Hopelijk werkt het nu wel en worden de zendingen netjes aangeboden en ontvang je weer briefjes in de bus.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?